Politechnika Białostocka prowadzi sprzedaż swoich składników majątkowych. Zakupu mogą dokonywać pracownicy PB, studenci, osoby spoza Uczelni, a także firmy i instytucje.
Sprzedaż odbywa się w formie aukcji. Oferty można składać w terminie 14 dni od daty ukazania się informacji na stronie internetowej; o dokładnej dacie oraz godzinie zakończenia licytacji danego składnika informuje zegar odliczający czas do jej zamknięcia.
Odbiór osobisty.
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W LICYTACJI NALEŻY:
- Wejść w zakładkę LOGOWANIE I REJESTRACJA, wpisać swój adres e-mail, hasło oraz numer telefonu kontaktowego, a utworzone w ten sposób konto uzupełnić o swoje dane teleadresowe. Udział w aukcji wymaga uprzedniej Rejestracji i posiadania Konta. Rejestracja jest jednorazowa. Ponowne wejścia na swoje konto odbywać się będą za pomocą logowania.
- Po zalogowaniu wybieramy składnik majątkowy z zakładki SPRZEDAŻ.
- Po dokładnym zapoznaniu się z jego opisem należy zaakceptować kwotę znajdującą się w polu TWOJA OFERTA lub zaproponować wyższą. Pojawi się wówczas komunikat, że wzięliśmy udział w licytacji. Na nasz adres e-mail zostanie również wysłana wiadomość potwierdzająca fakt wzięcia przez nas udziału w danej aukcji.
- Przez cały czas trwania licytacji w zakładce HISTORIA AUKCJI możemy obserwować ruchy innych Oferentów. Co ważne, w sytuacji, gdy inny Oferent przebije naszą ofertę, zobaczymy to nie tylko na stronie internetowej, ale otrzymamy też wiadomość e-mail informującą nas o tym fakcie.
- W przypadku chęci zakupu większej ilości składników należy ponownie wejść do zakładki SPRZEDAŻ i postąpić w taki sam sposób, jak opisany powyżej.
- Po upływie terminu aukcji osoba, która zaproponowała najwyższą cenę otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość informującą ją o wygranej wraz z linkiem odsyłającym ją do SZCZEGÓŁÓW ZAMÓWIENIA, w których, poza uzupełnieniem swoich danych teleadresowych oraz zaakceptowaniem regulaminu, wybiera formę płatności oraz potwierdza swoje zamówienie klikając ZAKOŃCZ I ZAMÓW.
- Po przejściu ww. kroków zwycięzca ponownie otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia oraz wskazującą jego szczegóły takie jak: forma płatności (płatność przelewem lub gotówką), nazwa banku oraz nr rachunku bankowego (w przypadku przelewu), numer zamówienia, nazwa zakupionego składnika oraz kwota do zapłaty.
- Nabywca odbiera zakupiony składnik osobiście po uiszczeniu za niego płatności.
- Sprzedaż składników majątkowych Uczelni odbywa się w oparciu o Regulamin.