Sprzedaż – Informacja

Politechnika Białostocka prowadzi sprzedaż swoich składników majątkowych. Zakupu mogą dokonywać  pracownicy PB, studenci, osoby spoza Uczelni, a także firmy i instytucje.

Sprzedaż odbywa się w formie aukcji. Oferty można składać w terminie 14 dni od daty ukazania się informacji na stronie internetowej; o dokładnej dacie oraz godzinie zakończenia licytacji danego składnika informuje zegar odliczający czas do jej zamknięcia.

Odbiór osobisty.

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W LICYTACJI NALEŻY:

  1. Wejść w zakładkę LOGOWANIE I REJESTRACJA, wpisać swój adres e-mail, hasło oraz numer telefonu kontaktowego, a utworzone w ten sposób konto uzupełnić o swoje dane teleadresowe. Udział w aukcji wymaga uprzedniej Rejestracji i posiadania Konta. Rejestracja jest jednorazowa. Ponowne wejścia na swoje konto odbywać się będą za pomocą logowania.
  1. Po zalogowaniu wybieramy składnik majątkowy z zakładki SPRZEDAŻ.
  1. Po dokładnym zapoznaniu się z jego opisem należy zaakceptować kwotę znajdującą się w polu TWOJA OFERTA lub zaproponować wyższą. Pojawi się wówczas komunikat, że wzięliśmy udział w licytacji. Na nasz adres e-mail zostanie również wysłana wiadomość potwierdzająca fakt wzięcia przez nas udziału w danej aukcji.
  1. Przez cały czas trwania licytacji w zakładce HISTORIA AUKCJI możemy obserwować ruchy innych Oferentów. Co ważne, w sytuacji, gdy inny Oferent przebije naszą ofertę, zobaczymy to nie tylko na stronie internetowej, ale otrzymamy też wiadomość e-mail informującą nas o tym fakcie.
  1. W przypadku chęci zakupu większej ilości składników należy ponownie wejść do zakładki SPRZEDAŻ i postąpić w taki sam sposób, jak opisany powyżej.
  1. Po upływie terminu aukcji osoba, która zaproponowała najwyższą cenę otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość informującą ją o wygranej wraz z linkiem odsyłającym ją do SZCZEGÓŁÓW ZAMÓWIENIA, w których, poza uzupełnieniem swoich danych teleadresowych oraz zaakceptowaniem regulaminu, wybiera formę płatności oraz potwierdza swoje zamówienie klikając ZAKOŃCZ I ZAMÓW.
  1. Po przejściu ww. kroków zwycięzca ponownie otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia oraz wskazującą jego szczegóły takie jak: forma płatności (płatność przelewem lub gotówką), nazwa banku oraz nr rachunku bankowego (w przypadku przelewu), numer zamówienia, nazwa zakupionego składnika oraz kwota do zapłaty.
  1. Nabywca odbiera zakupiony składnik osobiście po uiszczeniu za niego płatności.
  1. Sprzedaż składników majątkowych Uczelni odbywa się w oparciu o Regulamin.